Akční nabídka

  • Nejprodávanější ATV vyvážečka v ČR a SR
  • Lze zakoupit samostatnou hydraulickou ruku
  • Nosnost až 2 000 kg !!
  • Dosah hydraulické ruky 3,2 m !!
  • Vyrobeno v Estonsku !!!
  • Extrémní odolnost, nosnost 1 000 kg
  • Pozinkovaná konstrukce a ložná plocha.
  • převoz široké škály materiálů
  • bezkonkurenční prostupnost terénem

Reklamní banner

Články o čtyřkolkách a příslušenství

Vyvážečky za čtyřkolky a malotraktory

Vyvážecí vozíky

Technické parametry vyvážecích přívěsů za čtyřkolku udává následující tabulka.
vyvazeci_privesy

Naše firma se specializuje na prodej vyvážecích vozíků za  pracovní čtyřkolky zejména do lesního průmyslu. Neváhejte nás v případě více informací kontaktovat pomocí formuláře na konci této stránky.

Rám vyvážecího vozíku

Rám vyvážecího vozíku za čtyřkolku tvoří nejčastěji svařené ocelové jäckelové nosníky s povrchovou úpravou, buď pozinkované, nebo barevně lakované. Hlavní nosník či svařenec nosníků prochází celou délkou vyvážecího vozíku. U hydraulické ruky a v oblasti náprav bývá ještě dodatečně zesílen. K hlavnímu nosníku jsou připevněny příčné nosníky pro klanice a opěrnou mříž. K hlavnímu nosníku jsou také příčně přišroubovány nebo přivařeny boogie nápravy, a to buď s pohonem s trakčními válci, nebo bez nich, a hydraulická ruka s podpěrami.

Kola vyvážecího vozíku

Vyvážecí přívěsy za čtyřkolky jsou vybaveny širokými balonovými nízkotlakými osmi až čtrnáctipalcovými šesti až desetiplátnovými pneumatikami nejčastěji s hrubým šípovým vzorem (různé vzory pro různé typy trakčních válců), s plným vyztuženým ráfkem a někdy i s ochranným límcem proti utržení ventilku.

Pohon vyvážecího vozíku

Pohon, pokud je jím vyvážecí přívěs vybaven, zajišťují trakční válce, které pohání hydromotor. Tyto trakční válce se pomocí hydraulických válců zasunou do prostoru mezi kola boogie nápravy a otáčivým pohybem pohání obě kola.

Hydraulický okruh vyvážecího vozíku

Skládá se z olejové nádrže, čerpadla, pojistných ventilů, hydraulických hadic, několikasekčního hydrorozvaděče, hydraulických válců a hydrorotátoru.

Olejové čerpadlo je poháněno stabilním benzínovým motorem, stejným jako u benzínových elektrocentrál. To vytváří tlak 150 – 180 Atm (dle typu stroje). Olej je hydraulickými hadicemi přes rozvaděč doveden do hydraulických válců, rotátoru a případně hydromotorů, kde vykonává svoji práci.

Hydraulická ruka vyvážecího vozíku

Hydraulická ruka se skládá z pevného rámu, na kterém jsou zdola umístěny pracovní podpěry a z boku hydraulický rozvaděč. V horní části je rám sčepován hlavním čepem s hlavním ramenem. Hlavní rameno je na konci sčepováno s pomocným ramenem. Na konci pomocného ramene je umístěn rotátor a hydraulické kleště. Výkyv hlavního ramene i pomocného ramene, sevření a rozevření kleští obstarávají hydraulické válce. Otáčení rotátoru zajišťuje hydromotor.

Autor článku: Zbyněk Kyncl

Prodávané značky

JPJ Forest Vahva Jussi Vares